تبلیغات

آموزش پخت کراستینی گوجه فرنگی

گوجه فرنگی آلویی معمولا دارای طعم بهتری است و نسبت به سایر گوجه فرنگی ها آب کمتری دارد، بنابراین برای این دستور غذا عالی هستند. اگر ورق پخت ندارید، ورقه های نان را به دقت بر روی صفحات فر بگذارید.

طرز تهیه کراستینی گوجه فرنگی

2 نفر (مقدار سرو: 2 تکه نان و حدود 3/1 فنجان مخلوط گوجه فرنگی)

این غذای اشتها آور را سرو کنید و از مزایای تغذیه ای آن بهره مند شوید! گوجه فرنگی دارای لیکوپن است که به مبارزه با بیماری کمک می کند.

این دستور غذا: بدون گوشت، کلسترول پایین، و دارای چربی اشباع شده کم می باشد.

مواد لازم ½ فنجان گوجه فرنگی آلویی خرد شده1 قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده1 قاشق غذاخوری زیتون سبز خرد شده1 قاشق غذا خوری کیپر½ قاشق چای خوری سرکه بالزامیک½ قاشق چای خوری روغن زیتونیک هشتم قاشق چای خوری نمک دریاییفلفل سیاه تازه1 حبه سیر، خرد شده4 (ضخامت 1 اینچ) تکه نان فرانسویاسپری آشپزی1 حبه سیر، نصف شده طرز تهیه: فر را تا دمای 375 درجه گرم کنید.9 ماده اول را ترکیب کنید.هر دو طرف تکه های نان را با اسپری پخت و پز خیس کنید؛ تکه های نان را در یک لایه بر روی یک ورقه پخت قرار دهید. هر طرف نان را به مدت 4 دقیقه در دمای 375 درجه قرار دهید.یک طرف نان را آغشته به سیر کنید. سپس مخلوط گوجه فرنگی را روی آن قرار دهید. اطلاعات تغذیه کالری در هر وعده 109کالری چربی در هر وعده 23٪چربی در هر وعده 2.8 گرمچربی اشباع شده در هر وعده 0.4 گرمچربی تک غیر اشباع در هر وعده 1.5 گرمچربی چند غیر اشباع در هر وعده 0.7 گرمپروتئین در هر وعده 3.1  گرمکربوهیدرات در هر وعده 18 گرمفیبر در وعده 1.4 گرمکلسترول در هر وعده 0آهن در هر وعده 1 میلی گرمسدیم در هر وعده 373 میلی گرمکلسیم در هر وعده 30 میلی گرم

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار