تبلیغات

ابعاد تازه رسوایی فروش اطلاعات کاربران فیس‌بوک

دیگر کسی تردیدی ندارد که فیس بوک به منظور کسب درآمد اطلاعات خصوصی کاربران خود را در اختیار بسیاری از شرکت های فناوری می گذارد.

به گزارش صبحانه،براساس پاسخ ۷۴۷ صفحه ای فیس بوک به کمیته یادشده، این شبکه اجتماعی اطلاعات کاربران خود را با ۵۲ شرکت فناوری به اشتراک می گذارد. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت چینی علی بابا اشاره کرد.

در این فهرست شرکت های چینی دیگری نیز حضور دارند که از جمله آنها می توان به هواوی، لنوو و اوپو اشاره کرد. فیس بوک مدعی است همکاری خود با ۳۸ شرکت در این فهرست را به پایان سانده که از جمله آنها می توان به اچ پی اشاره کرد.

همچنین همکاری با ۷ شرکت در این فهرست از جولای سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد و تعاملات با یک شرکت دیگر هم در ماه اکتبر تمام می شود. در عین حال همکاری با سه شرکت شامل اپل، آمازون و توبی هم قرار است ادامه یابد. فیس بوک در آینده همکاری های محدودی با علی بابا، موزیلا و اوپرا هم خواهد داشت.

با توجه به فشارهای کنگره و افکار عمومی فیس بوک قصد دارد دامنه همکاری های خود با شرکت های دیگری را در سال های آینده محدود کند که از جمله آنها می توان به Hinge  و  Spotify اشاره کرد

منبع:فارس

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار